სარეკლამო ადგილი - 1
970 x 90
ძიუდო

21:30 | 10.05.2018 | ნანახია 6194 - ჯერ

უიმედო რეალობა - ძიუდოს ოჯახი ენგრევა (+VIDEO)

ქართულ ძიუდოში სასიხარულო არაფერია. ნაკრების წევრები ფედერაციის პრეზიდენტ დავით ქევხიშვილის გადადგომას ისევ ითხოვენ. თავად პრეზიდენტი კი სპორტსმენების მიერ წაყენებულ მძიმე-მძიმე ბრალდებებს (ფინანსური დარღვევები, ნეპოტიზმი, ერთპიროვნული მმართველობა) აბსურდულს უწოდებს.

ძიუდოისტების მტკიცებით, პრეზიდენტი მათთან პირადად შეხვედრას და მწვავე შეკითხვებზე პასუხის გაცემას გაურბის. პრეზიდენტი იძახის, რომ ნებისმიერ დროს მზადაა, მათ შეკითხვებს უპასუხოს.

პრეზიდენტი დარწმუნებულია, რომ შექმნილი სიტუაცია მართულია და სპორტსმენებს ვიღაც უმაგრებს ზურგს. ძიუდოისტები ქევხიშვილის გავლენიან მფარველზე ალაპარაკდნენ.

ქართული ძიუდოს გულშემატკივრების იმედგაცრუება კი დღითიდღე იზრდება. ტიტულოვანი ძიუდოისტები უკვე კვირაზე მეტია, პროტესტის ნიშნად დარბაზში არ შესულან. ფედერაციის აღმასკომის სხდომამ და რიგგარეშე ყრილობამ სასიკეთო ვერაფერი მოიტანა. სიტუაცია ისევ ჩიხშია. იმედად სპორტის მაღალჩინოსნების სასწრაფო ჩარევა და რაც მთავარია, სწორი პოზიციის დაფიქსირებაა, მაგრამ... ამ შემთხვევაშიც საიმედო ჯერ არაფერია.

"ნუ გავწირავთ ამ ლამაზ სახეობას. ყველამ ძიუდოზე იფიქრეთ, საქართველოზე იფიქრეთ და სხვაზე არაფერზე, გთხოვთ” – განაცხადა საქართველოს ნაკრების კაპიტანმა ვარლამ ლიპარტელიანმა სასტუმრო "ბილტმორში” მიმდინარე ყრილობის პარალელურად. ძიუდოისტებს სხდომის დარბაზში ჯერ საერთოდ არ უშვებდნენ, შემდეგ მხოლოდ ნაწილს დართეს ნება, მაგრამ ათიოდ წუთში უკვე ყველა გარეთ იყო.

"ჩვენ ყრილობაზე არავის მივუწვევივართ. სპეციალურად დახურეს სხდომა, რათა ჟურნალისტებისა და სპორტსმენების იქ ყოფნის გამო დისკომფორტი არ შექმნოდათ. ქევხიშვილს ჩვენს შეკითხვებზე პასუხები არ აქვს და ცდილობს სხვა გზებით დაიძვრინოს თავი, მაგრამ როგორც არ უნდა ეცადოს და ვინც არ უნდა ჰყავდეს მფარველად, მაინც ვერაფერს მიაღწევს. ჩვენ ამ ბრძოლას ბოლომდე მივიყვანთ” – გვითხრეს ყრილობიდან გამოსულმა გაბრაზებულმა სპორტსმენებმა.

სრულიად მშვიდი რეაქცია ჰქონდა პარლამენტის სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა კომიტეტის თავმჯდომარე მიხეილ ყაველაშვილს, რომელიც ყრილობიდან ასევე დასრულებამდე გამოვიდა. ძიუდოისტებისგან განსხვავებით, მას არც ყრილობაზე შესვლაზე შექმნია პრობლემა, რადგან მიწვეული იყო და არც უპასუხოდ დარჩენილი შეკითხვების პრობლემა შეუნიშნავს. ვეტერანმა ფეხბურთელმა ჯერ კიდევ რამდენიმე დღის წინ გააკეთა განცხადება, რომ ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტი არ უნდა გადადგეს და ეს აზრი დღესაც დააფიქსირა. ყაველაშვილის განცხადებით, მან მოისმინა შეკითხვებიც და დავით ქევხიშვილის პასუხებიც.

თავად ფედერაციის პრეზიდენტმა ყრილობის დასრულების შემდეგ გააკეთა კომენტარი. ქევხიშვილის სიტყვებით, ყრილობამ ვერ დაინახა დარღვევები, მაგრამ... თუ სპორტსმენები დაამტკიცებენ, რომ მისი მუშაობის პროცესში იყო მათთვის ხელისშემშლელი მომენტები, მზადაა გადადგეს. თუმცა ფედერაციის პრეზიდენტისვე განცხადებით, ამის რეალური საფუძველი არ არსებობს და არსებულ სიტუაციაში მისი გადადგომით ზოგადად ფედერაციის პრეზიდენტის ინსტიტუტს შეექმნება საფრთხე.

"კეთილი ინებონ, დასხდნენ მაგიდასთან და განვსაზღვროთ, ვინაა მტყუანი და ვინ მართალი” – აღნიშნა ქევხიშვილმა.

საღამოს ძიუდოისტებმა მორიგი ხმაურიანი განცხადება გააკეთეს. საქართველოს ეროვნული და ახალგაზრდული ნაკრებების წევრებმა უკვე დეტალურად ისაუბრეს იმ კონკრეტულ ბრალდებებზე, რომლებიც აქამდე ეგრეთ წოდებული "ძიუდოს ოჯახის” შიდა სამზარეულო იყო და ჟურნალისტებისთვის ამის თქმა აქამდე არავის სურდა. სპორტსმენებმა ფინანსური დარღვევების ბრალდებები სულ ცალ-ცალად გამოამზეურეს.

ძნელი სათქმელია, რა იქნება შემდეგი ნაბიჯი ან როდის დაიხევს უკან რომელიმე მხარე. ალბათ მორიგი სიტყვა სპორტის მაღალჩინოსნებისგან უნდა მოვისმინოთ. სპორტისა და კულტურის მინისტრის – მიხეილ გიორგაძის ინიციატივით, ჩამოყალიბდა კომისია, რომელშიც შედიან სამინისტროს, პარლამენტის სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა კომიტეტის და ეროვნული ოლიმპიური კომიტეტის ხელმძღვანელები. კომისიამ უკვე გამოითხოვა დეტალური ინფორმაცია ძიუდოს ფედერაციისგან, ყველა სადავო საკითხთან დაკავშირებით. სიტუაციას უკვე სწავლობს და კონკრეტულ გადაწყვეტილებას საზოგადოებას უახლოეს დღეებში მიაწვდის.

ამასობაში, სოციალურ ქსელში ლამის ყოველ საათში ვრცელდება ახალ-ახალი განცხადება. ქართველ სპორტსმენებს მხარდაჭერას უცხადებენ მსოფლიო ძიუდოს ვარსკვლავები. უცხოელები ვიდეო-განცხადებების პარალელურად მოახლოებული საერთაშორისო ტურნირებისთვის და სეზონის მთავარი შეჯიბრებისთვის – მსოფლიოს ჩემპიონატისთვისაც ემზადებიან. საქართველოში კი ჯერ ტატამსმიღმა ომია გაჩაღებული და სასიკეთო არაფერი ჩანს.

სარეკლამო ადგილი - 25
710 x 104
Loading...

კომენტარები (97)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
16:00 | 22.05.2018
judoge (84)

ტუ ლიპარტელიანს და მის დამკვეტებს გაუვიდატ ის რაც აქვტ ცჰაფიქრებულიი და ხაბარელმა და ზვიადაურმა ტავის კაცი დასვეს დაერხა ზიუდოსს

07:55 | 22.05.2018
fidofido (1235)

ლიპო როგორც კაპიტანი არის -0. ღირსეული კაპიტანი მასე არმოიქცეოდა. 1. კაპიტანი სამაგალითო უნდ აიყოს მთელი გუნდისთვის, ეს კიდე გამოდის და არვივარჯიშებთ ამის ვინ ზარალდებაა? ქართველი გულშემატკივარი და ქვეყანა ქვეყნის ინტერესებზე მაღლა საკუთარ ჯიბის ინტერეს არუნდა აყენებდე. 2. კაპიტანი პასუხისმგებელი უნდა იყოს ნაწილობრივ შედეგებზეც დ აგულშემატკივრის წინაშე. ელემენტარულად გამოსულიყო როგორც კაპიტანს ბოდიში მოეხადა და ასმაგად ეშრომა მთელ გუნდს რომ ეს კრახი გადაეფარათ დ აგულშემატკივრები გაეხარებინათ. ეს კი ამ ჩაკუკვას ქევხიშვილს სთხოვს. 3. როცა ასეთ რადიკალურ ზომებს მიმართავ და ამხედრებ მთელ გუნდს ამწვავებ სიტუაციას მაშინ უნდ აგქონდეს მყარი არგუმენტები და ჭორიკანა ქალივით არუნდა საუბრობდე. სპორცმენი ფედერაციიის ამდენ რაღაცეებში არუნდ აერეოდეს მისი საქმე არის ვარჯიში და შედეგები. ჩვენს ადგილას ნებისმერ შემდგარ ქვეყანაში ამ ბნტის თავებს ძიუდოდან მოკვეთავდნენ მინიმუმ 1 წლით

17:21 | 22.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

100%-ით გეთანხმები მეგობარო

09:45 | 22.05.2018
mst (1693)

თუ აღმოჩნდა რომ ქევხიშვილი დამნაშავეა მერე რას იტყვით?

14:30 | 22.05.2018
fidofido (1235)

ევროპაზე ასეთ უსუსურ გამოსვაზე პასუხისმგებელი მწვრთნელი და ძიუდოისტები არიან. დანარჩენი კიდე ვინ მტყუან მართAლია ამ გადმოსახედიდან ასეა. ქევხიშვილი მტყუანი რომც იყოს ძიუდოისტების არვარჯიში ამასთან რა შუაშიაა? ივარჯიშე ფორმიდან რო არამოვარდე და აპროტესტე ნუგამოხვალ ტურნირებზე. ესენი რო ფორმიდან ამოვარდებიან კივიცი შედეგები მერე. ამწელს მსოფლიოც ჩაფლავდება შავიმ მარგველამ და ბექამ თუ ქნეს რამე არვიცი

11:08 | 22.05.2018
BEERTRANCE (97373)

ამ ეტაპზე რაც ჩანს არის რომ ბუნტისთავებთან შედარებით ქევხო უფრო მართალია და ჭორიკანებს გვანან აბუნტებულები

07:48 | 22.05.2018
fidofido (1235)

რუსეთში როწავლენ და მათი სახელით როგამოვლენ ხო დადებენ შედეგებს. ან ეხვეწებიან? თუ რუსეთის სახელით გამოვლენ მაშინ რუსეთი ჩვენი ოკუპანტი აღარ იქნება? აზერებსაც საკმაოდ ძლიერი ძიუდოისტები ჰყავთ და არც იქ ექნებათ გარანტირებული 1 ნომრობა. ან 4 წელიწადში ლიპოს 1 000 000 მეტიაქვს აღებული რ აგროშებზე ჭიდაობდაა?

00:27 | 22.05.2018
თენგაბი (203)

აბა რა. მეც მგონია რომ ფედერაცია სწორად იქცეოდა, როდესაც მწვრთნელებს ფულს უკავებდა. შვიდასი ლარიდან 200 უნდა მიეცა მწვრთნელებისათვის, დანარჩენი სხვადასხვა მიზნებისათვის უნდა გამოეყენებინათ, ვთქვათ, ვინმეს დახმარებოდნენ.ცოტაა ასეთი ხალხი ფედერაციაში? აბა სხვანაირად ვინ დაპოსტავდა ფედერაციის მხარდასაჭერად? ზემოთაც ხომ ჭირდებათ დახმარება? იქნებ არ ყოფნით ხელფასი? სამაგიეროდ გაჭირვებისას ისინიც დაგეხმარებიან. რა საჭიროა მასაჟისტის წაყვანა ტურნირზე? ამას არ ჯობია ვინმე ფედერაციის მაღალჩინოსნის ოჯახის წევრი წაიყვანო, იაპონიას ნახავს, საფრანგეთს ნახავს. რა საჭიროა კიმანოების შეძენა სპორცმენებისათვის? ამ თანხით არ ჯობია ვიღაცას ფედერაციაში ძველი მანქანა ეყოლება და ახლით შეუცვალო? მადლობელი დაგრჩება, ხოლო სპორცმენი იმ კიმანოს დახევს და მადლობასაც არ გეტყვის.
კიდევ შეიძლება ამ თემის გავრცობა რაციონალიზატორული გამოგონებებით, მაგრამ ახალს სამწუხაროდ ვერაფერს გეტყვით, რადგან მიშას დროს უამრავი იყო მსგავსი სქემები დახვეწილ-დამუშავებული.
საერთოდ რაში გვჭირდება ძიუდოს ნაკრები? ჩვენ ფედერაციაც გვეყოფა. ჭიდაობა თუ უნდათ წავიდნენ სხვა ქვეყნების, თუნდაც აზერების ან რუსეთის სახელით გამოვიდნენ? ხელფას-პრემიებსაც მეტს აიღებენ, ხელშეწყობაც მეტი ექნებათ და სპორტული შედეგებიც. ისინიც მოგებულები დარჩებიან, ჩვენც სახსრებიც დაგვეზოგება და ვხარჯოთ ჩვენი შეხედულებებით?

03:08 | 22.05.2018
giorgi909 (970)

შენ რაც ტქვი ჩემო თენგაბი არაა სიმართლისგან შორს,არც ქევხიშვილია ანგელოზი,ცოტას თუ ბევრს მოტეხავს იმდენი მილიონიდან მარა, ლიპარტელიანმა ბებიამისს მოუყვეს ის ზღაპრები და თითიდან გამოწოვილი ტყუილები,კეთილი ინებოს და ან ივარჯიშოს ან დაახვიოს ნაკრებიდან, თორე ნახევარი საქართველო სუ არ გიჯდება ძიუდოზა მარა ბებიაჩემი ლიპოს და ჩირიკას ხელფასს უხდის

22:25 | 21.05.2018
BEERTRANCE (97373)

მეც ეგრე მგონია რო სიმართლე უფრო ქევხოს მხარესაა ამ ვაქხანალიაში.

22:23 | 21.05.2018
ალექსი სპორტი (2)

----

22:36 | 21.05.2018
ალექსი სპორტი (2)

მე არ ვიცი კონკრეტულად რა ხდებოდა იქ, მაგრამ ინტერვიუებიდან ჩამომიყალიბდა ასეთი აზრი, რომ მწვრთნელებს ფულს არავინ არ უტეხავდა. მწვრთნელი როდესაც შეუთანხმდნენ სამუშაოზე მიღებაზე, ჩააყენეს საქმის კურსში და უთხრეს - მაგალითად, შენ გექნება ხელფასი 500 ლარი. გაწყობს? კი ბატონო, იყო ალბათ პასუხი. ხოდა მშვენიერია, ჩვენ შენსავით სხვა ბიჭებიც რომ დავასაქმოთ იმათთვის ხელფასის მისაცემად ასე მოვიქცევით- შენ შენს 500 ლარს მიიღებ ალალად დაქვითვების გარეშე, იმის ზემოთ ჩვენ დავამატებთ მაგ თანხას ვთქვათ 200 ლარს ან რამდენიც არ უნდა იყოს (ნუ ყოველ შემთხვევაში ეს შენი საქმე ნაკლებად არის, რადგან შენ შენს 500 ლარს მიიღებ ალალად) და გადავუნაწილებთ სხვებს. ეთადერთი შენი შეწუხება ისაა, რომ ის თანხა რაც შენი არაა და არ გეკუთვნის, ის შენს ანგარიშზე დაირიცხება და თვის ბოლოს უკან უნდა დაგვიბრუნო, რადგან მას სხვა მწვრთნელი ელოდებაო. კი, ბატონო, რა პრობლემააო, იყო ალბათ პასუხი და სულ ეგ იყო რაა. რავი, მე ასე მომეჩვენა. ყველამ ყველაფერი იცოდა, ყველა გაფრთხილებული იყო და ყველას თანხმობა ჰქონდა მიცემული. ასე ჩანს ყოველ შემთხვევაში. და შენ როცა იცი რომ ვთქვათ გეკუთვნის 500 ლარი და იმის ზემოთ სხვის ფულს გირიცხავენ უბრალოდ, ამის თვეების თუ წლების მერე მოთხოვნა,არიქა ჩემი იყოო, როგორაა ვერ ვიგებ

20:09 | 21.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

მე, რომ გადაწყვეტილების მიმღები ვიყო სპორტში, აი ასეთ გადაწყვეტილებას მივიღებდი:

1. ლიპოს სამუდამოდ ჩამოვართმევდი საქართველოს ძიუდოს ეროვნული ნაკრების კაპიტნის წოდებას.

2. ლიპოს, ჭრიკის, ადამას (მგონია ამათით უნდა შემოვიფარგლოთ, თუ რა თქმა უნდა ვინმეს არ ექნება დიდი სურვილი ამ სიას შეუერთდეს) წლის ბოლომდე ნაკრების წევრობას შევუჩერებდი და წლის ბოლომდე საერთაშორისო ტურნირებში მონაწილეობას არ დავუფინანსებდი.

3. ეროვნული და ახალგაზრდული ნაკრების მწვრთნელებს, რომლებმაც ამ "ბუნტში" მონაწილეობდნენ სამი წლით ავუკრძალავდი ძიუდოში მოღვაწეობას.

4. ბატონ დავით ქევხიშვილს დიდ მადლობას მოვუხდიდი ძიუდოში გატარებული რეფორმებისათვის, დავაჯილდოებდი ღირსების ორდენით და დავაკმყოფილებდი მის წერილობით "თხოვნას" ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტის პოსტის დატოვების შესახებ (მის წინააღმდეგ წარმოდგელი დაუსაბუთებული ბრალდებების არ მჯერა, მაგრამ სიტუაციის ამ დონემდე მიყვანაში მორალური პასუხისმგებლობა მაინც მან უნდა აიღოს).

5. სასწრაფოდ მოვიწვევდი რიგ გარეშე ყრილობას ძიუდოში, სადაც ავირჩევდი ძიუდოს ფედერაციის ახალ პრეზიდენტს (მაგალითად ოლიმპიურ ჩემპიონ ცირეკიძეს, რომელიც უშუალოდ იცნობს უკანასკნელ წლებში გატარებულ რეფორმებს ძიუდოში და თუ აქტიურად გააგრძელებს დავით ქევხიშვილის კურს. ამასთან არავითარ სიტუაციაში არ განვიხილავდი ხაბარელის კანდიდადურას ამ პოსტზე - ვითომ იკოგნიტო პერსონის, რომელიც ჩემი აზრით მართავდა და მართავს პროცესებს ქევხიშვილის წინააღმდეგ). ასევე დავამტკიცებდი წინასწარ შეთანხმებულ, ძიუდოს ეროვნული ნაკრების უცხოელ, კვალიფიცირებულ მწვრთნელს.

03:12 | 22.05.2018
giorgi909 (970)

ცირეკიძესუყუეთ უყურეთ და ვერ გეიგეთ ხო რაის პრეზიდენტი ეგ იქნება)) თორე ზვიადაური და ხაბარელი მეც ვიცი რა ხვითოებიც არიან))

20:23 | 21.05.2018
mst (1693)




თითქმის მისაღებია,გარდა ერთისა ღირსების ორდენს ნამდვილად არ გადავცემდი რადგან დანაშაულია ჩადენილი,მწვრთნელებს ფულს ახევდა,თუნდაც ეს ერთხელ და ეთის მიმართ ჩაედინოს.ძიუდოისტების დასჯა და სხვებს შეაშინებს და მონურ ფსიქოლოგიას ჩამოუყალიბებს,ყოველ დარღვევაზე თვალებს დახუჭავენ და არა მარტო სპორტსმენები,ყველა სფეროში მონურ მორჩილებას დავაკანონებთ და ვის აწყობს ასეთი მონები?

20:31 | 21.05.2018
lagashi (2844)

მე ამას მონურ ფსიქოლოგიას კი არა დისციპლინას დავარქმევდი რაც შეეხება ხელფასის ახევას როგორც განმარტა ამაზე შეთანხმება არსებობდაო და თუ ტყუილი თქვა პრეზიდენტმა მაშინ სად არიან ის დაჩაგრული მწვრთნელები? ამდენი წელი ხმას ვერ იღებდნენ?

19:31 | 21.05.2018
ალექსანდრე (4771)

მანქანების ყიდვა რომ აუკრძალა ახალგაზრდებს ეგაც თავისთვის უნდოდა? ჯარიმების სისტემას მივესალმები, ეგ ყველა ცნობილ საფეხბურთო კლუბებშია მიღებული. რიტორიკული კითხვა არ უნდა დასვა სად წავიდა ეს პრემია, რომ დამსაჯეს და არ მომცესო?! ან რას ეძახით კორუფციას ვერ გავიგე, ეტყობა ზოგმა ტერმინ კორუფციის შინაარსი არ იცის.

19:44 | 21.05.2018
mst (1693)

რამდენი ხართ დასაქმებული და იღებთ ხელფასებს?რამდენი უმუშევარია თქვენს ირგვლივ აიღეთ და გაუნაწილეთ თქვენი ხელფასები.თუ ვინმემ დაგაძალათ ამის გაკეთებას ხომ გააპროტესტებთ?ჯერ რა ხელფასებია და მერე იმის ნაწილსაც რომ წაგართმევენ და ოჯახებს უნდა მოაკლოდ,შვილებს უნდა მოაკლოთ,რომელ თქვენგანს გაგიხარდებათ?

20:42 | 21.05.2018
ალექსანდრე (4771)

მწვრთნელებს თავის ანაზღაურება ისედაც აქვთ. 30-35 ლარია გადასახდელი ნებისმიერ ძიუდოს დარბაზში თთოეულ მოსწავლეზე. ადგილობრივი ბიუჯეტიდან ამ ხელფასებს დამატებით იღებენ მწვრთნელები. მაგ, ერთ-ერთ დარბაზში 5 მწვრთნელია და მერია 3-ზე გამოყოფს თანხას ხელფასის სახით და ხუთივე იყოფს. უბრალოდ მერიას მეტი დაფინანსების სურვილი ან საშუალება არ ააქვს. მისთვის სულერთია ვის გვარს წარუდგენს ფედერაცია, იმას აფინანსებს. დანარჩენი მწვრთნელთა შეთანხმების საქმეა.

19:37 | 21.05.2018
mst (1693)

საფეხბურთო კლუბები კერძო საკუთრებაა,ჩვენი ძიუდოისტები კი როგორც ვიცი სახელმწიფო ბიუჯეტიდან იღებენ ხელფასებს.ან ერთ მწვრთნელს რომ ფულს უქვითავ და მეორეს აძლევ ეგ სად წერია.ესაა ფულის გათეთრება, სადაა დღგ,რას ქვია 20 მწვრთნელი მყავს და კიდევ 20 მჭირდება?თუ გწირდება სახელმწიფოს მოთხოვე და არა მწვრთნელები უნდა აყაჩაღო

20:34 | 21.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ხელფასი ანუ შრომის ანაზღაურება საშემოსავლო გადასახადით იბეგრება და არა დღგ-თი, ამასთან იგი იბეგრება გადახდის წყაროსთან, მაგ: ხელფასებს თბილისში აფინანსებს ქალაქის მერია და ხელფასი საშემოსავლო გადასახადის დაკავების შემდეგ ერიცხებათ მწვრთნელებს ბარათზე.

20:47 | 21.05.2018
ალექსანდრე (4771)

რაც შეეხება ფულის გათეთრებას, ეგ არის უკანონო საქმიანობიდან (კონტრაბანდა, ნარკობიზნესი, იარაღით არალეგალური ვაჭრობით, კორუფციით თუ სხვა აღურიცხავი საქმიანობით მიღებული შემოსავლებისათვის კანონიერი სახის მიცემა ე.წ. "გათეთრება" და არავითარი შეხება არ აქვს მწვრთნელტა ხელფასების გადანაწილებასთან.

16:07 | 21.05.2018
tiko (5582)

იაპონიაში ამდენს გაბედავენ ნეტა?

14:45 | 21.05.2018
fidofido (1235)

მოიცა როცა სპორცმენი არღვევს განრიგს არ აგვიანეს ვარჯიშზე ან არცხადება და ამისგამო ხელფასი ექვითება ამის უფლება არაქვს ხელმძღვანელობას?

18:36 | 21.05.2018
mst (1693)

ხელფასის დაქვითვის უფლება არავის არა აქვს თუ ის ხელფასი ბიუჯეტიდან გაიცემა,ეს კანონის დარღვევაა,ხოლო ნაკრებიდან მოკვეთა ან სხვა დისციპლინარული სასჯელი კი ბატონო შეიძლება,მაგრამ კუთვნილი ანაზღაურების წართმევა,კანონით ისჯება

21:10 | 21.05.2018
fidofido (1235)

ეს არიყო ბიუჭეტის ფული ეს იყო ზედაზენის თასის პრემია. დაქვეთილი თანხა სხვა რამეს მოხმარდა. და ეს ლიპო კი ნამეტან ათამაშებს ერთ ადგილს. მაგის დედა ვატირე ვინმეს ჯერაა რო ნაკრებს ევროპის ჩემპიონატზე მასაჯისტი არჰყავდა. და რო გამოდის ეგ ს..ი დ აიძახის ნაკრებს შედეგი როარაქვს ვინაა პასუხისმგებელიო. ეგეც ფედერაციის პრეზიდენტის დანაშაულიაა? ესენ დროს ქეიფსა და ღრიანცელში ატარებენ და თან უკვირთ შედეგი რატო არგაქვსო

19:09 | 21.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

მე რამდენადაც მახსოვს აქ ლაპარაკი იყო "ზედაზენი"-ს თასის პრემიალური თანხის რამოდენიმე სპორცმენზე არ მიცემაზე.

14:25 | 21.05.2018
mst (1693)

რატო უნდა გაამართლოს კაცმა კორუფცია ვერ ვხვდები,რას ქვია ისეთი არაფერი ხდება და მერე რა,თუ კორუფციასა აქვს ადგილი ყველა უნდა დაისაჯოს,ან კიდევ ძიუდოისტმა საიდან იცის რამდენია ბიუჯეტიო,ნებისმიერმა თანამშრომელმა იცის მის სამსახურში რამდენია სახელფასო ბიუჯეტი,თუ რა თქმა უნდა თავი ოდნავ მაინც თუ უმუშავებს.ქევხიშვილი უნდა გადადგეს სხვანაირად ძიუდო დაიღუპება,რატომ უნდა ჩაათვლევინოს ძიუდოისტმა ფედერაციას და გინდა მწვრთნელს იდიოტად თავი,ყველამ უნდა მიიღოს თავისი კუთვნილი ყველა ის თეთრი თავისი ოფლითა აქვს გამომუშავებული მილიონი იქნება თუ ათასი

13:50 | 21.05.2018
sanzona (1172)

კარიერის მიწურულს გაიბანძეს თავი ზოგ-ზოგიერთებმა. რომ ამბობენ არავინ გვმართავსო, მაშინ გამოდის რომ ესენი დარბაზებში ვარჯიშის ნაცვლად იჯდნენ და ფედერაციის ბუღალტერიას სწავლობდნენ. მოქმედმა ძიუდოისტმა საიდან უნდა იცოდეს რამდენი იყო ვთქვად თბილისის გრანპრის ბიუჯეტი და რაში რა დაიხარჯა. ლიპარტელიანი უნდა უთვლიდეს ფედერაციას რა დაჯდა დარბაზის ქირაობა, დელეგაციების დაბინავება, ტრანსპორტირება, კვება და ა.შ. საქმეც მაგაშია რომ ის ვითომ ჩამჭრელი კითხვები ჩამოუწერეს ლიპოს და წააკითხეს. საერთოდ არ მესიმპატიურება პიროვნულად ქევხიშვილი, მაგრამ ამ ვაკხანალიაში სიმართლე მის მხარესაა ჩემი აზრით

10:59 | 21.05.2018
თენგაბი (203)

პანტელეიმონ, მეგობარო, თუ ერთ მხარეს ლიპოს, ჭრიკის, ადამას და ზვიადაურ-უზნაძის კლანის „დედოვშჩინის“ ელემენტებზე ვსაუბრობთ, მაშინ მეორე მხარეს ფედერაციაში არსებულ კორუფციაზე, სახელმწიფო თანხების არამიზნობრივი ხარჯვაზე და მითვისებაზე, სპორცმენებისათვის განკუთვნილი ფულების შეჭმაზე და მისთანებზეა საუბარი. მე სპეციალურად ავარიდე თავი ამაზე საუბარს. როდესაც მმართველი და ხელმძღვანელი ორგანო ასეთ კრიზისამდე მიიყვანს საკითხს, მას იქ უკვე აღარაფერი ესქმება. ცივილიზებულ საზოგადოებაში ფედერაციის მმართველი გადაგებოდა, სხვა, უმწიკლო რეპუტაციის ხალხს დაუთმობდა ასპარეზს. სხვისი არ ვიცი, მაგრამ ჩემთვის საქართველოს ჰიმნის აჟღერება უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე მთელი ეს ბიუროკრატია. სპორტის სამინისტრო გაუქმდა, როგორც დამოუკიდებელი სამინისტრო და არ ჩამკვდარა საქართველოში სპორტული ცხოვრება. თუ ძიუდოს ფედერაციის ხელმძღვანელი დღევანდელი შემადგენლობა გადადგება და რაც უფრო ადრე, მით უკეთესი. დროულად აღდგება საწვრთნელი პროცესი და განახლდება ქართული ძიუდოს საქმიანობა.

11:37 | 21.05.2018
lagashi (2844)

თავიდანვე ვთქვი ქევხიშვილი უნდა გადადგეს რადგან ასეთ ავტორიტეტულმა ძიუდოისტებმა რომ ამოიღეს ხმა ე.ი რაღაც ვერ არის საქმე კარგად თქო, მაგრამ რაც დრო გავიდა მით უფრო გამიმყარდა ის აზრი რომ ძიუდოისტებმა ვერაფერი დაამტკიცეს გარდა იმისა რომ ჰაერში ისროლეს ბრალდებები. ვიცი რომ ქართველები მიდრეკილი ვართ უწესრიგობისკენ და ვფიქრობ ძიუდოშიც ბევრი სიბინძურეა, განსაკუთრებით ბავშვთა ძიუდოში, ასაკის გადაკეთება, კენჭისყრის ჩაწყობა, წონებით მანიპულირება, მწვრთნელების მხრიდან შეგირდების მფარველობა სხვა ბავშვების ტეხნიკურად "ჩაჩურბანების" გზით და კიდევ უამრავი ხრიკია, ნუ რეგიონებშია ამ უმსგავსობების პიკი, მაგრამ ქევხიშვილი გინდა თუ არა ფულს გვართმევს და ჭამსო ამის დამტკიცება წესით ადვილი უნდა ყოფილიყო. უკვე იმდენად არაპროფესიონალიზმში გადაიზარდა ლიპოს კამპანია რომ მირჩევნია ქევხიშვილმა ამ ეტაპზე სკამი შეინარჩუნოს რათა მთლად ბარდაკს არ დაემსგავსოს ეს ყველაფერი.

19:32 | 20.05.2018
თენგაბი (203)

ძალიან ცუდი მდგომარეობაა. როგორც ჩანს საკითხი ასე დგას - ან ძიუდოს ფედერაცია ან ქართული ძიუდო. ჩემი აზრით, არც ერთი სკამი არ ღირს იმად, რომ ასე ჩაებღაუჭო. თავის დროზე კურტანიძემ მიიღო ღირსეული გადაწყვეტილება და პირად ინტერესს არ გადააყოლა ქართული ჭიდაობა. თუ ძიუდოისტი არ დარჩა ვის სჭირდება მარტო ფედერაცია?

07:32 | 21.05.2018
korn (242)

საკითხი უფრო ესე დგას ან გავაუქმოთ ფედერაცია და ყველამ თავისი ხოდით ივარჯიშოს ან დაემორჩილონ ფედერაციას და არჩევნების დროს იაქტიურონ როგორც ცივილიზებულ საზოგადოებებში ხდება. არაფერი ისეთი უსაშველო არ ხდებოდა ქართულ ძიუდოში ესეთი რადიკალური ზომები რო ყოფილიყო საჭირო.
ეს თუ გაუვიდათ მაშინ საერთდ გააუქმონ ფედერაცია,მერე ალბათ რო დააცემინებენ და ფედერაცია ჯანმრთელობას არ ეტყვის მაგის გამო მოაწყობენ საბოტაჟს.

23:27 | 20.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

არა მეგობარო, საკითხი დგას ასე - ან ძიუდო ხელმძღვანელ ორგანოსთან, ფედერაციასთან ერთად, ან ლიპოს, ჭრიკის, ადამას, ზვიადაურის, უზნაძის და ვითომ ინკოგნიტო პერსონის კლანი ("ძედავშინის" ელემენტებით).

17:14 | 20.05.2018
მადრიდისტა (17021)

ბოლოსდაბოლოს რა ხდება? დაინიშნა მთავარი მწვრთნელი? ვინ ვარჯიშობს და ვინ ათამასებს ერთ ადგილს?

17:35 | 20.05.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12287)

ერთი ადგილის თამაში რა, ვარჯიში არ არის ?

21:29 | 20.05.2018
მადრიდისტა (17021)

ვისტვის როგორ

10:33 | 20.05.2018
korn (242)

ფაქტია რო მართულია ძიუდოისტები,ვიღაც( ლიპოსთვის ავტორიტეტი)აწვდის საჩივრების სიას ისე რო თვითონ გარკვეულიც არ არის ბოლომდე.
რა კიმანოები რა 80 კიმანო მილიონებზეა ლაპარაკი 20 კიმანოს გამო შარში არავინ ჩაიგდებს თავსსადღაც გაგონილ ჭორებს იძახის ისე რო გადამოწმებაც არ უნდა,ჯერ გაერკვიე ბოლომდე შენ მაგ საჩივრებში და მერე შეუტიე ფედერაციას.
ან რა შუაშია ლიპო ფედერაციასთან ბრძოლაში? ძიუდოისტების ინტერესების დაცვა და პოლიტიკური განცხადებები გაარჩიეთ ერთმანეთისგან!
რაღაც გაბოროტებული სასტავის ნაბიჯებს გავს,ფულის გემო გაიგეს და იასნია იოლად ვეღარ თმობენ კუპიურებს ბუნტები მოუნდათ.
ამაზე ბევრად რთული პირობები და ბევრად მძიმე ვითარება ყოფილა ქართულ ძიუდში და მაშინ არ გამოსულან ესეთი რადიკალური ზომებით,ისე შედეგები იმ დროსაც გვქონდა იმ ბევრად უფრო მძიმე დროს.
თუ ვინმეს გონია რო ლიპოს ან ჭრიკის ეპატიება ეს ყველაფერი ტიტულების გამო ცდება!
მაგრად შეცდით ბიჭებო მაგრა გაიფუჭეთ სახელი და მომავალი

23:23 | 20.05.2018
lagashi (2844)

ლიპომ თუ ვერ დაუმტკიცა ყვარელელს ფულიჭამიობა მთელი ცხოვრება შავ ლაქად გაჰყვება მის ავტორიტეტს ეს მოვლენები

16:25 | 19.05.2018
tomuri (1407)

უზნაძეს როგორც უნდოდატ ისე ატამაშებდნე ტავის ჭკუაზე ატარებდნენ და რა ტქმა უნდა უზნაზის წასვლა მაგიტომაც არ უნდოდატ, ძაან დიდი პრმიები აქვტ და იმიტო გაბლატავდნენ , არ უნდა იყოს ამხელა პრემიბი რომ გაიგოს ხალხმა რაMხელა პრემიები აქვტ აგებული პირველ ნომრებს არც დაიჯერებენ , მერე კიდევ ნახევარი ლოტი და უდისციოლინოა, ზვიადაური მაგალიტი ვერ იქნება ზიუდოისტებისტვის რადგან, ფული იშოვა თუ არა ლოტობას და დროსტარებას მიყო ხელი

13:39 | 18.05.2018
გარეჯი (3293)

გუნდური ევროპა კი თუ ფორმაში არ არიან გამოტოვონ აჯობებს.

13:39 | 18.05.2018
გარეჯი (3293)

მსოფლიოზე ნუ ჩაიქნევთ ხელს. ლიპოს გარდა პირველი. ომრები ჩვეულებრივ აგრძელებენ ვარჯიშსს ზოგი იაპონიაშია და. აწილი კორეაში. თუში და მატიაშვილი რას შვებიან სად ემზადებიან არ უთქვამთ არაფერი

20:50 | 17.05.2018
tiko (5582)

ბიჭებო ყველამ თავის საქმე რომ ააკეთოს ყველაფერი კარგად იქნება ყველაფერი, ცოდა გადაცდომები ყველას გვემართება, ბიჭებო ჩაიცვით კიმონოები და დაუბრუნდით ტატამს, თქვენ ბერი გაქვთ დასამტკიცებელი, დამსოფლიო მოგვადგა კარს და მივხედოთ საქმეს

10:01 | 18.05.2018
lagashi (2844)

მსოფლიოს იმედი ნუღა გვექნება, როგორც უნდა განვითარდეს მოვლენები, ასეთი აურზაური აუცილებლად დაღს დაასვამს ბიჭების ფორმას და ჩავთვალოთ რომ ეს წელი ჩავარდნილი გვაქვს. წარმატებული ძიუდოს ქვეყნები ალბათ დაგვცინიან.

11:42 | 18.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

მე ვფიქრობ საკმაო დრო იქნა მიცემული ლიპოსა და ბიჭებისათვის რათა უსაგნო ჭირვეულობაზე უარი ეთქვათ და გონზე მოსულიყვნენ ! ! !

კმარა გულშემატკივარის სიყვარულით მანიპულირება და სპორტული სამყაროს შანტაჟი ! ! !

გეყოთ, რაც ავნეთ ქართული ძიუდოს ავტორიტეტს და სასაცილოდ ააგდებინეთ მთელ მსოფლიოში ! ! !

დრო აღარ ითმენს, პრინციპული გადაწვეტილებაა მისაღები ! ! !

15:53 | 17.05.2018
fidofido (1235)

მარტო ფულის ჭამაზე როფიქრობენ ამიტომაცაა ჩვენი საქმე ტრა..... ზვიადაური ცალკე იპუტავს ერთ ადგილს. რასქვია ერთ ქევხშვილს გადააყოლებენ ნაკრებს. თუ მართალია ქევხიშვილი სწორედაც უნდა გადააყოლონ და ბუნტისთავებს აჯმ.. ნაკრებიდან

15:51 | 17.05.2018
fidofido (1235)

რატოა რუნდა ვიყოთ მკაცრები? ევროპაზე რასაც კვია ჩაიკუკა მთელმა ნაკრებმა როცა 2-3 ოქროს მაინც ველოდით იმის მაგიერ რო გაათმაგებით ევარჯიშათ დგანან და პროტესტის ნიშნად არვარჯიშობენ. ამიტომ არეშველება საქართველოს ნამეტანი მიმტევებლები როვართ. ასეთ რამეს იაპონიაში რომელიმე ძიუდოისტი გაბედავდა? გაბედავდა და აცმევნებდნენ ნაკრებიდან

14:09 | 17.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ბიჭებმა უნდა ივარჯიშონ სხვა გზა არ არის. სამთავრობო კომისია მთლად კომპეტენტური ვერ იქნება, თუ დარღვევებია, ამას ძიუდოისტთა ბოიკოტის გარეშეც ნახავს აუდიტის სამსახური. დღეს არავის არაფერს პატიობენ. მაგრამ არც ტყუილი პონტების აგდების საფუძველზე არ უნდა გაუშვა კაცი. ყველამ იმ საქმეს უნდა მიხედოს რაც ევალება. ჩვენ კი ნუ ვიქნებით ძალიან მკაცრები სპორტსმენთა მიმართ.

13:51 | 17.05.2018
beso68 (2780)

კომისიამ არ არის დარღვევებიო ფედერაციაში... ქევხიშვილის მხრიდანო,....კი ბატონო, ძალიან კარგი, და ერთი მე როგორც ერთ-ერთ გულშემატკივარს მაინტერესებს რაფრა მოვიქცე ამის მერე, ლიპო და დანარჩენ მოჭიდავეებს რომლებსაც აქამდე ვგულშემატკივრობდი...აღარაო თუ როგორ?!....მოჭიდავეების მხრიდან მაინტერესებს პირველ რიგში პასუხი

19:10 | 16.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ნერვები მეშლება ამათ ქმედებასა თუ უმოქმედობაზე, მაგრამ არაფერს ვამბობ. საერთოდ ძნელია ადამიანებზე ცუდის თქმა, მითუმეტეს როცა თავად ადამიანი ხარ.

13:22 | 16.05.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12287)

სახელის გატეხვას ყურების დამტვრევა გერჩიოსო... (ძიუდოისტების ანდაზა)

16:14 | 16.05.2018
BEERTRANCE (97373)

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

10:32 | 16.05.2018
judoge (84)

ააჯმევინონ მაგ ლიპარტელიანს და მორცჰება ყველაფერი

20:53 | 15.05.2018
BEERTRANCE (97373)

ყველა თავისას რო აჩმახებს ამდენი ხანი, ყველანი 2-ვე მხარე უნდა გაყარო ძიუდოდან და დაიწყო 0-დან.

20:38 | 15.05.2018
fidofido (1235)

უკვე მაგრად აჩმახებენ. იქით ზვიადაური ათამაშებს ერთ ადგილა აქეთ ლიპო და მისი საძმო. ასე თუ გააგრძელებენ. აწადი თქვენ დედაც მოვ........... ფედერაციან ძიუდოისტებიანად

18:07 | 15.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ისე ამ გადასახედიდან 2013-ში 3 ოქრო, 2014-2015-2016 წლებშიც 2 ოქროზე ნაკლები არ აგვიღია ევროპაზე, მსოფლიოზეც 2-3 მედალზე ნაკლებს არ ვიღებდით (პლუს ოლიმპიადა), და ეს შეუძლებელია 2012-ში ზაიზენბახერის ფიზ. მომზადების დამსახურება იყოს, როგორც ზოგიერთი წერს ხოლმე. აქედან დასკვნა, რომ უზნაძე მთლად ხელწამოსაკრავი მწვრთნელი არ ყოფილა.

16:39 | 15.05.2018
lagashi (2844)

რას ელოდება ქევხიშვილი? დროზე მიოძიოს მწვრთნელი და ვისაც უნდა ნაკრებში მოხვედრა ჩაიცვას კიმანო ვისაც არადა კარგად იყოს. ვიცი რომ ერთი ორი წელი სანატრელი გვექნება ძველებური შედეგები მაგრამ ასეთი აურზაური რაც ლიპომ ატეხა კიდევ უფრო გვაზიანებს. 60-პატარა პაპინაშვილი და ნოზაძე, 66 მარგველაშვილი, 73 შავი, 81- კირაკოზას არ უნდოდა პირველი ნომრობა? კარგად იყოს, სხვას ენდომება, მაგალითად გრიგალაშვილს, 90 ღვინიაშვილი, 100 სანებლიძე, მძიმე თუშიშვილი, კარგი მწვრთნელი და ნორმალური ნაკრები დადგება

18:00 | 15.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ჩამოსაწერად არავინ მემეტება და მითუმეტეს ლიპო, ჩემნაირი გულშემატკივარი იოლად შეუნდობს ამ მცირე გადაცდომას ძიუდოისტებს. მე არც ადამას და არც ჩირიკას დიდ ძიუდოში დაბრუნების წინააღმდეგი ვარ ოღონდ კი ივარჯიშონ. რაც მოხდა მოხდა და ამით ქვეყანაც არ დაქცეულა, ახალი მწვრთნელი მართლაც დროზე უნდა დაინიშნოს.

21:39 | 15.05.2018
lagashi (2844)

არც მე მემეტება ლიპო, ისეთი ინტელექტი აქვს 35 წლამდეც გაქაჩავს, ძველი ჭრიკის 70% ზეც თანახმა ვარ, მაგრამ ისეთი განცხადებები გააკეთეს რომ უკან დასახევი გზა მოიჭრეს.

23:27 | 15.05.2018
ალექსანდრე (4771)

უკან დახევა სირცხვილი არ არის, აგერ შსს მინისტრმა ცემა-ტყეპის თავიდან ასაცილებლად ბოდიშიც მოუხადა ნარკოტიკებისა და მამათმავლობის აპოგელეტებს, ქვეყნის ღირსების გულისთვის უნდა შერიგდნენ, სხვა გამოსავალი არ არის.

15:35 | 16.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

არც მე მემეტება ჩამოსაწერად არავინ, ამასთან სიჯიუტით არა მარტო თავიანთ სპორტულ კარიერას ავნებენ, არამედ ამ უსაფუძვლო სიხისტის ჩვენებით სამომავლოდაც გაიფუჭებენ სახელს საზოგადოების თვალში.
ქართული ძიუდოს მომავლისთვის შერიგებას ალტერნატივა არ აქვს ! ! !

16:11 | 16.05.2018
sabonis (8276)

აწიდა ეს ქევხიშვილი, რო გადადგეს არა? ბოლო-ბოლო დე გოლი გადადგა.დდ

16:45 | 16.05.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12287)

ვაიმე

10:31 | 16.05.2018
lagashi (2844)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

20:02 | 14.05.2018
გარეჯი (3293)

არაფერი აღარ ისმის ძიუდოისტებისგან არც ფედერაციისგან მთავარი მწვრთნელი. ინ იქნება ან რამე ახალი თქვან რა გაყუჩდნენ

10:12 | 13.05.2018
sabonis (8276)

მე ვინ რაშია მართალი არ ვიცი, მარა ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტი, რომ პარალელურად საკრებულოს თავმჯდომარე არ უნდა იყოს ეს ფაქტია.

14:52 | 15.05.2018
choloka (757)

სომხეთის ყოფილი სარქისიანი ჭადრაკის ფედერაციის პრეზიდენტიც იყო,ასე რომ ეგ ვერაფერი დანაშაულია

16:10 | 16.05.2018
sabonis (8276)

მაგიტომაც დააყუდა სომხებმა.დდ

00:34 | 14.05.2018
პანტელეიმონი (3938)

გეთანხმები

19:36 | 14.05.2018
sanzona (1172)

არც ძიუდოისტი უნდა იყოს შეთავსებით ბუღალტერი )))

11:14 | 13.05.2018
გარეჯი (3293)

კანონი არ გრძალავს. შესაბამისად ხელფას აიღებს მხოლოდ საკრებულოს თავჯდომარეობაში. კობიაშვილი პარლამენტშია(ფეხბურდის ფედერ. პრზტ)ხაბულიანი(ოლიმპიური კომიტეტის თავჯდომარე) ასე რომ

19:36 | 14.05.2018
sanzona (1172)

ხაბელოვი

20:00 | 14.05.2018
გარეჯი (3293)

კიი

13:35 | 13.05.2018
sabonis (8276)

კანონს არ ვგულისხმობ საქმის კეთებას ვგულისხმობ. მასე რო აქვთ ყველაფერი შეთავსებული იმიტო იქმნება პრობლემები. თან არ მჯერა უხელფასოდ გაკეთებული საქმეების.დ

23:40 | 12.05.2018
გარეჯი (3293)

ბასიანის თემამ გადფარა. ყველა ტელევიზია მაგათზე ბაზრობს არავის ახსოვს ძიუდო

22:29 | 12.05.2018
judoge (84)

Sad wavida liparteliani rato agar chans

22:42 | 12.05.2018
lagashi (2844)

რა სიტუაციაა?

22:04 | 12.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ჩემი აზრით დათო წესიერი, პატიოსანი და საკმაოდ კომპეტენტური სპეციალისტია და არც კაცობა ეშლება. რადგან საქართველოში ეს თვისებები არ ფასობს, იგი სუსტად ჩათვალეს და შეეცადნენ პოსტიდან მის ჩამოშორებას, მაგრამ როგორც ჩანს არც პრეზიდენტია ჯაბანი და სერიოზული წინააღმდეგობა გასწია.

09:26 | 12.05.2018
ალექსანდრე (4771)

რაც შეეხება სპორტსმენების პრემიებიდან 10 %-ის ფედერაციის ანგარიშზე ჩარიცხვას, ეს უნდა იყოს ფედერაციის წესდებით ან შიდა ნორმატიული აქტით დარეგულირებული. რადგანაც სპორტსმენ უწყობს შეკრებას, თავის თავზე იღებს მგზავრობის, კვების, ცხოვრების ხარჯებს, ბუნებრივია შეუძლია დადებული შედეგებიდან და მიღებული პრემიებიდან მოითხოვოს გარკვეული პროცენტის დაკავება, ოღონდაც ეს ფულიც უნდა მოხმარდეს ფედერაციის წესდებით გათვალისწინებულ ამოცანებს.

09:21 | 12.05.2018
ალექსანდრე (4771)

ეს კომისიის შექმნაც არაფრის მომცემია, რადგან ფედერაცია არის საზოგადოებრივი ორგანიზაცია და განსხვავებით საბიუჯეტო ორგანიზაციისა და საჯარო სამართლის იურიდიული პირისა, საბიუჯეტო ასიგნება გამოეყოფა სუბსიდიის სახით, რომელიც არ განსაზღვრავს მიზნობრიობას (არ არის ჩაშლილი მუხლობრივად), მისი ხარჯვაც და მოზიდული სახსრების განკარგვაც ფედერაციის კომპეტენციაა. საერთოდ ეს საკითხი უფრო აუდიტის სახელმწიფი სამსახურის პრეროგატივაა, თუმცა ეჭვი მეპარება, რომ რაიმე შედეგს მისცემს ეს, თუ არ დადგინდა სახსრების მითვისება, რაც ნაკლებ ალბათურია.

09:07 | 12.05.2018
ალექსანდრე (4771)

გუშინ კირაკოზა, ღვინიაშვილი და ნაგლიაშვილი სამხრეთ კორეაში შეკრებაზე წავიდნენ მწვრთნელ გურამ მოდებაძესთან ერთად, იქ 9 ივნისამდე დარჩებიან. ასე რომ ვისაც ვარჯიში უნდა კი ემზადება.

09:02 | 12.05.2018
ალექსანდრე (4771)

სპორტსმენი რომელიც არაკომპეტენტურად ერევა ფედერაციის საფინანსო-სამეურნეო საქმიანობაში, ის არც მწვრთნელის მიერ შედგენილ საწვრთნელ გეგმას დაეთანხმება და თვითნებურად მოემზადება, შედეგად - სრული ფიასკო ევროპის ჩემპიონატზე.

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 20
250 x 188
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.192983