სარეკლამო ადგილი - 12
მთლიანი ფონის
X x X
სარეკლამო ადგილი - 1
ზედა მთლიანი სიგანის
970 x 90
სარეკლამო ადგილი - 2
ზედა დიდი მარცხნივ
730 x 90
სარეკლამო ადგილი - 3
ზედა პატარა მარჯვნივ
230 x 90
კალათბურთი

12:55 | 19.09.2022 | ნანახია [] - ჯერ

ფიბა-ს აღმასრულებელი დირექტორი: ამ ევრობასკეტის ყველაზე დიდი მემკვიდრეობა არის ახალი არენა თბილისში
სარეკლამო ადგილი - 38
გახსნილ მასალაში ფოტოს ქვემოთ
700 x 100

ბერლინში, ევროპის საკალათბურთო ჩემპიონატის ფინალური მატჩის დღეს გამართულ პრეს-კონფერენციაზე, ფიბა-ევროპის ხელმძღვანელობამ განვლილი ტურნირის შეფასებისას სხვებთან ერთად საქართველოს კალათბურთის ეროვნული ფედერაცია გამოარჩია, ხოლო “თბილისი არენას” ევრობასკეტ 2022-ის ყველაზე დიდი მემკვიდრეობა უწოდა.

ფიბა ევროპის გენერალურმა მდივანმა და ფიბა-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა კამილ ნოვაკმა აღნიშნა, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ევრობასკეტის ერთი წლით გადავადებამ ფიბა ევროპისა და ოთხი მასპინძელისთვის წამოჭრა ბევრი ლოგისტიკური საკითხი, თითოეული მასპინძელი ფედერაციის მონდომებამ მოლოდინს გადააჭარბა და ადგილობრივი ხელისუფლების მხარდაჭერის წყალობით მათ შესანიშნავად გაართვეს ყველაფერს თავი.

„ამ ევრობასკეტის ყველაზე დიდი მემკვიდრეობა არის ახალი არენა თბილისში, რომელიც პანდემიის გამო სამუშაოების გადადების მიუხედავად აშენდა“ – განაცხადა კამილ ნოვაკმა – ეს ევრობასკეტი განსაკუთრებული იყო ჯგუფურ ეტაპზე თანამედროვე არენებით კიოლნში, პრაღასა და თბილისში და მილანის ისტორიული არენით, რამაც ის განსაკუთრებული გახადა მაყურებლისთვის. გულშემატკივართა გამოცდილება გაუმჯობესდა ულამაზესი მასპინძელი ქალაქების სტუმართმოყვარეობით”.

კამილ ნოვაკმა ასევე ხაზი გაუსვა ევრობასკეტის სოციალურ ასპექტს თითოეულ მასპინძელ ქალაქში და ყურადღება გაამახვილა ორგანიზატორების მიერ გამოყენებულ სტრატეგიაზე მოხალისეთა გაერთიანების საქმეში, რომლებმაც სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფები დააკომპლექტეს, სადაც ახალგაზრდები საპენსიო ასაკის მოხალისეებთან ერთად მუშაობდნენ.

ფიბა ევროპის პრეზიდენტმა ტურგაი დემირელმა პრეს-კონფერენციაზე განაცხადა, რომ ევრობასკეტ 2022-მა მიაღწია ახალ სიმაღლეებს პარიტეტისა და კონკურენტუნარიანობის თვალსაზრისით. მან ხაზი გაუსვა იმ ფაქტს, რომ პლეი ოფში საშუალო მოგების ზღვარი (ნახევარფინალამდე) იყო მხოლოდ 7.8 ქულა, რაც ევროპის ჩემპიონატების ისტორიაში მე-3 საუკეთესო შედეგია 2003 და 1937 წლების ევრობასკეტების შემდეგ.

“ეს გვიჩვენებს ევროპული კალათბურთის სიძლიერეს და ნამდვილად, როგორც ჩვენ ყოველთვის ვამბობთ, ევრობასკეტი არის მსოფლიოში საუკეთესო სანაკრებო შეჯიბრი”, – განაცხადა ფიბა ​​ევროპის პრეზიდენტმა – კონკურენციის დონემ აჩვენა, რომ ევრობასკეტის მონაწილე 24 ნაკრებიდან ყველას ჰყავს ძალიან კარგი მოთამაშეები და შეუძლია კონკურენტუნარიანი იყოს სხვა გუნდებთან მიმართებაში. ეს ეხება არა მხოლოდ მოთამაშეებს, არამედ მწვრთნელებსაც, რომელთა დონეც ძალიან მაღალი იყო“.

თურგაი დემირელმა მადლობა გადაუხადა ოთხ მასპინძელ ფედერაციას (საქართველოს, გერმანიას, იტალიასა და ჩეხეთს), ტურნირის მოხალისეებს, ადგილობრივ საორგანიზაციო კომიტეტებს და ევრობასკეტ 2022-ის ელჩს დირკ ნოვიცკის ტურნირის მაღალ დონეზე ჩატარებაში შეტანილი წვლილისთვის, რომლებმაც გაამათრთლეს გულშემატკივრების მოლოდინი. ფიბა ევროპის პრეზიდენტმა დასძინა, რომ 2015 წელს შემოღებულმა ფორმატის ცვლილებამ, რომელიც ტურნირის მასპინძლობის 4 ქვეყანაზე განაწილებას გულისხმობს, გაამართლა და ის წარმატებული აღმოჩნდა სხვადასხვა მიმართულებით.

“დასწრების თვალსაზრისით, ეს იყო მეორე ყველაზე ყურებადი ღონისძიება ევროპული კალათბურთის ისტორიაში და ძალიან ახლოს იყო ლიდერთან გაყიდული ბილეთების საერთო რაოდენობით. ლიდერი გახლავთ 2015 წლის ევრობასკეტი, რომლის პლეი ოფი ჩატარდა საფრანგეთის ქალაქ ლილში და იქაური არენის ტევადობა გახლდათ 25000“ – დასძინა თურგაი დემირელმა.

GBF.GE

სარეკლამო ადგილი - 25
გახსნილი მასალის შემდეგ
710 x 250
სარეკლამო ადგილი - 26
მარჯვენა სვეტი ცვლადი სიმაღლის
250 x H
სარეკლამო ადგილი - 4
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 5
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 23
მარჯვენა სვეტი ცვლადი სიმაღლის
250 x H
სარეკლამო ადგილი - 33
მარჯვენა სვეტი ცვლადი სიმაღლის
250 x H
სარეკლამო ადგილი - 6
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 7
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 8
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 9
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 31
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 20
მარჯვენა სვეტი ცვლადი სიმაღლის
250 x H
სარეკლამო ადგილი - 21
მარჯვენა სვეტი ცვლადი სიმაღლის
250 x H
სარეკლამო ადგილი - 22
მარჯვენა სვეტი
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 13
დაკიდული მარცხენა ზედა
120 x 600
სარეკლამო ადგილი - 14
დაკიდული მარცხენა ქვედა
120 x 600
სარეკლამო ადგილი - 15
დაკიდული მარჯვენა ზედა
120 x 600
სარეკლამო ადგილი - 16
დაკიდული მარჯვენა ქვედა
120 x 600
0.119156
სარეკლამო ადგილი - 99
კოდი <body>-ის ბოლოში
X x X