რაც მესამედ, ვადამდე მოიპოვა მსოფლიო ჩემპიონის ტიტული, ლუის ჰამილტონი ყოველი ეტაპის წინ ამბობს, ჩემპიონი კი გავხდი, მაგრამ აქ მოსაგებად ვარ ჩამოსულიო, მაგრამ სულ ტყუილად. მოტივაცია აშკარად აკლია და ასე ნიკო როსბერგს ვერაფერს უხერხებს. ასეა აბუ დაბიშიც, სადაც პირველ პრაქტიკაზე ჩემპიონმა კი იმარჯვა, მაგრამ მეორე პრაქტიკაზე უკვე მისი თანაგუნდელი იყო უსწრაფესი.
სხვათა შორის, როსბერგმა განაცხადა, რომ ძველი ძრავით უწევს ასპარეზობა, რათა ძრავების ლიმიტი არ დაარღვიოს, რაც სტარტზე ადგილების დაკარგვას უქადის. მოკლედ, „მერსედესმა“ მის ბოლიდზე ძველი აგრეგატი დააყენა, ოღონდ რესურსის შესანარჩუნებლად, სიმძლავრე ოდნავ შეუზღუდა. ეს კი, პრაქტიკაზე თუ არა, კვალიფიკაციასა და რბოლაში მაინც იჩენს თავს.
„ძრავის რესურსის იმაზე მეტად გაზრდამ მოგვიწია, ვიდრე ვგეგმავდით. ამიტომ, ჩემს ძრავს სიმძლავრე დააკლდა, რაც სწორ მონაკვეთებზე იგრძნობოდა. მომიწევს დანაკარგის მოსახვევებში ანაზღაურება. ლუისთან აქ დიდი ბრძოლა მომიწევს. მას დღეს თავი დიდად არ შეუწუხებია. ასე რომ, ხვალ უფრო ახლოს ვიქნებით“, - განაცხადა როსბერგმა, ვინც შარშან აბუ დაბიში პოული კი მოიპოვა, მაგრამ რბოლა ჰამილტონმა მოიგო.
საინტერესო ფაქტი: მალე არაბეთის გაერთიანებულ საემიროებს დაარსებიდან 44 წელი შეუსრულდება და სიმბოლურად, ჩემპიონის მანქანას სწორედ ეს ნომერი ამშვენებს. უფრო მეტიც, თუ ის მოიგებს, ეს მის კარიერაში 44-ე გამარჯვება იქნება. რაც შეეხება როსბერგს, ის ზედიზედ მეექვსე პოულისა და ზედიზედ მესამე გამარჯვებისთვის იბრძოლებს.
პირველ სესიაზე მესამე დრო კიმი რაიკონენმა აჩვენა, ვინც ამ სეზონში თავის გამოსვლას საშუალოდ აფასებს. მეორე სესიაზე კი მესამე დრო სერხიო პერესს ჰქონდა, რომელმაც ნარბოლევს განაცხადა, მუხრუჭები ცუდად მუშაობდაო. ორივე სესიაზე მეხუთე იყო სებასტიან ფეტელი. მეოთხე დროები კი „რედ ბულის“ დანილ კვიატმა და დანიელ რიკარდომ „გაცვალეს“.
აბუ დაბის დიდი პრიზი
პირველი პრაქტიკა
- ლუის ჰამილტონი (ბრიტანეთი, მერსედესი) 1:43.754
- ნიკო როსბერგი (გერმანია, მერსედესი) 1:43.895
- კიმი რაიკონენი (ფინეთი, ფერარი) 1:44.500
- დანილ კვიატი (რუსეთი, რედ ბული) 1:44.702
- სებასტიან ფეტელი (გერმანია, ფერარი) 1:44.742
- ნიკო ჰულკენბერგი (გერმანია, ფორს ინდია) 1:44.751
- დანიელ რიკარდო (ავსტრალია, რედ ბული) 1:44.893
- სერხიო პერესი (მექსიკა, ფორს ინდია) 1:44.934
- პასტორ მალდონადო (ვენესუელა, ლოტუსი) 1:45.314
- ფელიპე მასა (ბრაზილია, უილიამსი) 1:45.433
- ვალტერი ბოტასი (ფინეთი, უილიამსი) 1:45.603
- მაქს ფერსტაპენი (ჰოლანდია, ტორო როსო) 1:45.718
- ჯენსონ ბატონი (ბრიტანეთი, მაკლარენი) 1:45.773
- ფერნანდო ალონსო (ესპანეთი, მაკლარენი) 1:45.865
- ფელიპე ნასრი (ბრაზილია, ზაუბერი) 1:46.115
- კარლოს საინსი (ესპანეთი, ტორო როსო) 1:46.220
- მარკუს ერიქსონი (შვედეთი, ზაუბერი) 1:46.407
- ჯოლიონ პალმერი (ბრიტანეთი, ლოტუსი) 1:46.501
- უილ სტივენსი (ბრიტანეთი, მენორი) 1:48.836
- რობერტო მერი (ესპანეთი, მენორი) 1:49.888
მეორე პრაქტიკა
- ნიკო როსბერგი (გერმანია, მერსედესი) 1:41.983
- ლუის ჰამილტონი (ბრიტანეთი, მერსედესი) 1:42.121
- სერხიო პერესი (მექსიკა, ფორს ინდია) 1:42.610
- დანიელ რიკარდო (ავსტრალია, რედ ბული) 1:42.647
- სებასტიან ფეტელი (გერმანია, ფერარი) 1:42.717
- დანილ კვიატი (რუსეთი, რედ ბული) 1:42.798
- კიმი რაიკონენი (ფინეთი, ფერარი) 1:42.849
- ნიკო ჰულკენბერგი (გერმანია, ფორს ინდია) 1:42.928
- ფერნანდო ალონსო (ესპანეთი, მაკლარენი) 1:42.955
- პასტორ მალდონადო (ვენესუელა, ლოტუსი) 1:43.431
- ვალტერი ბოტასი (ფინეთი, უილიამსი) 1:43.441
- ფელიპე მასა (ბრაზილია, უილიამსი) 1:43.506
- მაქს ფერსტაპენი (ჰოლანდია, ტორო როსო) 1:43.662
- კარლოს საინსი (ესპანეთი, ტორო როსო) 1:43.854
- რომენ გროჟანი (საფრანგეთი, ლოტუსი) 1:43.929
- ჯენსონ ბატონი (ბრიტანეთი, მაკლარენი) 1:44.050
- ფელიპე ნასრი (ბრაზილია, ზაუბერი) 1:44.116
- მარკუს ერიქსონი (შვედეთი, ზაუბერი) 1:45.245
- უილ სტივენსი (ბრიტანეთი, მენორი) 1:46.450
- რობერტო მერი (ესპანეთი, მენორი) 1:47.022